Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


A Szolgáltató adatai:


Vállalkozó neve: Resch-Magyarósi Eszter egyéni vállalkozó
Székhely: 9142 Rábapatona, Zrínyi utca 5.
Telephely: 9024 Győr, Kálvária u. 4-10.
Nyilvántartási szám: 50102028
Nyilvántartást vezető szerv:Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Adószám: 67350089-1-28
Telefonszám: +3630/479 0037
E-mail cím: magyarosieszter92@gmail.com 


A tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Webnode AG
Székhely/telephely: Badenerstrasse 47, 8004 Zürich, Switzerland
Adószám: CH - 170.3.036.124-0
E-mail: support@webnode.com



A Szolgáltató tekintetében, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre. A Szolgáltató a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tagja.


A Szolgáltató weboldalának címe:

www.csodabogyogyor.hu 

 


Fontosabb fogalom meghatározások:


Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. 


Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.


Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a Résztvevő részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a Résztvevő pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.


Résztvevő: a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő személy, aki részt kíván venni a Szolgáltató által szervezett programokon, szolgáltatásokon. 18 éven aluli Résztvevő esetén a törvényes képviselő jár el a szolgáltatásra való jelentkezés során, vagy a jelentkezésre az ő hozzájárulásával kerülhet sor.


Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége:


A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot személyesen adja át, weboldalán teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el a szolgáltatásra, foglalkozásra jelentkező Résztvevő, vagy a törvényes képviselő részére.


Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:


Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Résztvevő és törvényes képviselőjének jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra, foglalkozásokra való jelentkezés és azon való megjelenés esetén. Ezen feltételek általános szerződési feltételeknek minősülnek, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.


A Résztvevő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit személyesen, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Résztvevő (vagy törvényes képviselője) között. Amennyiben a Szolgáltató a szolgáltatási díj megfizetését megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, elérhetővé teszi, vagy elküldi a Résztvevő részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem ad, vagy nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a szolgáltatási díj összegét megfizeti a Szolgáltató részére, úgy kell tekinteni, hogy a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.


Az Általános Szerződési Feltételek hatálya:


Jelen Általános Szerződési Feltételek 2022. 09.01. napján lép hatályba, ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek közzétételének, elérhetővé tételének napjával. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Résztvevőre és szolgáltatásra hatályosak. 


A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a jelentkezés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.


Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: a Szolgáltató által szervezett foglalkozásokon, táborokban, a Szolgáltató által biztosított egyéb szolgáltatásokon való részvétel. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett szolgáltatásra, a jelentkezés elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a szolgáltatási díjat megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.

Az Általános Szerződési Feltételek a fentiekben nevesített szolgáltatások vonatkozásában az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket szabályozza.


A szerződés létrejötte, a szerződés megszüntetése:


A Résztvevő valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.

A szerződés elektronikus úton is létrejöhet, azzal, hogy Résztvevő a szolgáltatásra elektronikus úton jelentkezik, a jelentkezést elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Résztvevő ajánlatát) a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior, betegség, stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, amennyiben pénzmozgás történt.


A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások a weboldalon kerülnek bemutatásra, itt részletes leírás található a Szolgáltató tevékenységeiről. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.


A Résztvevő személyesen a Szolgáltató telephelyén, a Szolgáltató közösségi oldalán, elektronikus levelezési címén, valamint telefonon keresztül jelezheti részvételi szándékát az adott foglalkozáson, személyes adatai (vagy gyermeke személyes adatai) megadásával.


A honlapon, vagy egyéb úton közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A szolgáltatással kapcsolatos részletek személyesen vagy elektronikus levélben kerülnek tisztázásra és elfogadásra.


A Résztvevő a foglalkozásra való jelentkezéssel, a jelentkezés elküldésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.


A jelentkezés Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően Szolgáltató személyesen, vagy elektronikus üzenettel visszaigazolja a jelentkezést és tájékoztatja a Résztvevőt a szolgáltatási díj megfizetésével kapcsolatos információkról. A visszaigazolással létrejön a szerződés a Résztvevő és a Szolgáltató között, amikor a Szolgáltató kinyilvánítja, hogy elfogadja a jelentkezést. 


A Résztvevő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak. 


A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában (vagy papír alapon) tárolja a jelentkezést, a szerződés (elektronikus jelentkezés esetén) egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza.


Résztvevő (vagy törvényes képviselője) a jelentkezés során köteles a saját (és gyermeke), valós adatait megadni. A jelentkezés során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Résztvevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Résztvevő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli.


Ügyfélszolgálat:


A Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített elérhetőségein válaszol a Résztvevők szolgáltatásokkal (foglalkozások, táborok) kapcsolatos kérdéseire.


A Résztvevő kötelezettségei:


A Résztvevő vállalja, hogy részt vesz a szolgáltatáson, melyre jelentkezett és megfizeti annak díját a Szolgáltató részére.


A Résztvevő kötelezettséget vállal arra, hogy nem tanúsít olyan magatartást, amely a szolgáltatás, foglalkozás esetleges többi résztvevőjét és a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná. A Résztvevő az okozott károkért a polgári jog szabályai szerint felel.


A Szolgáltató jogosult a Résztvevőt a szolgáltatáson való további részvételtől eltiltani, amennyiben a Résztvevő a szolgáltatás többi résztvevőjét veszélyezteti, illetve magatartásával a szolgáltatást, foglalkozást rendszeresen megzavarja, és ezzel akadályozza a szolgáltatás szerződés szerinti teljesítését.


A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás helyszínét, időpontját és tematikáját módosítani. Amennyiben a Résztvevő a módosítást vagy a módosítások valamelyikét nem fogadja el, ez a tény a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint létrejött szerződés megszűntetését eredményezheti. 


A Résztvevő jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a jelentkezés során megadott adatai a valóságnak megfelelnek. Köteles az adataiban – a szolgáltatás ideje alatt – bekövetkezett változásról haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót.


A Szolgáltató kötelezettségei:


A Szolgáltató vállalja, hogy jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően megvalósítja a szolgáltatást, a szakmai és etikai szabályok betartása mellett.


Szolgáltatási díj:


A szolgáltatás igénybevételéért a Résztvevő díj fizetésére köteles. A szolgáltatási díj a szolgáltatásról, foglalkozásról szóló tájékoztatókban, valamint a weboldalon kerül feltüntetésre, vagy a Szolgáltató személyesen ad ezekről információt. A szolgáltatási díj Általános Forgalmi Adót nem tartalmaz, mert Szolgáltató alanyi mentességet választó ÁFA alanyként végzi tevékenységét. 


Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát. A Szolgáltató garantálja, hogy a Felek közötti ajánlati kötöttség és annak Szolgáltató részéről történő elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás, elküldött jelentkezés esetében a szolgáltatási díj összegét nem befolyásolja.


A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően a szolgáltatási díj fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves díj jelenik meg a tájékoztatóban, vagy a weboldalon. Ilyen esetben a Szolgáltató a rendelt szolgáltatás biztosítása előtt elektronikus üzenetben megkeresi a Résztvevőt egyeztetés céljából. Az ilyen jelentkezéseket a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatási díjakat pontosan tüntesse fel. Amennyiben minden gondossága ellenére hibás ár került feltüntetésre, a Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a szolgáltatást a hibás áron biztosítsa.


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:


A jelentkezés során a Résztvevőnek folyamatosan lehetősége van a megadott adatok javítására, vagy törlésére.


Ha a jelentkezés elküldését, leadását követően szeretné a Résztvevő módosítani a megadott adatokat, ezt a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségein tudja jelezni a Szolgáltató irányába.


A Résztvevő a jelentkezés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Résztvevő hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkező károkért nem vonható felelősségre.


A jelentkezés során pontatlanul megadott elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét. Ilyen esetekben a Szolgáltató megpróbál egyéb módon kapcsolatba lépni a Résztvevővel.


Fizetési és lemondási feltételek:


A szolgáltatási díjat vagy a több alkalmas bérlet díját a Résztvevő átutalással (előre utalással), vagy készpénzben a szolgáltatás/foglalkozás helyszínén fizeti meg Szolgáltató részére. A szolgáltatáson való részvétel feltétele a szolgáltatási díj Szolgáltató részére történő megfizetése. 


Előre utalással történő fizetés: a Résztvevő a Szolgáltató bankszámlájára utalja a szolgáltatási díj összegét. Az összeg Szolgáltató bankszámlájára történő megérkezését követően válik jogosulttá a Résztvevő a szolgáltatáson való részvételre.


Készpénzben történő fizetés: a Résztvevő a szolgáltatás igénybevétele során fizeti meg a Szolgáltató részére a szolgáltatási díjat.


A Szolgáltató jogszabályi kötelezettségének eleget téve felhívja a Résztvevő figyelmét, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele (a szolgáltatásra, foglalkozásra, táborba való jelentkezés elküldése) a Szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.


Résztvevő jogosult a szolgáltatáson, foglalkozáson való részvételét lemondani a Szolgáltatóhoz intézett egyoldalú jognyilatkozatával, indokolási kötelezettség nélkül. Az időpont lemondására a szolgáltatást megelőző nap este 7 óráig van lehetőség, a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített elérhetőségein. Ha az előzetesen egyeztetett időpont nem kerül lemondásra, vagy a szolgáltatást megelőző nap este 7 óra után kerül erre sor, Résztvevő köteles a foglalkozás díját Szolgáltató részére megfizetni (bérlet vásárlása esetén az alkalom megtartottnak tekintendő és lehúzásra kerül).

Ez a rendelkezés táborokra nem vonatkozik.


Amennyiben Résztvevő (törvényes képviselő) a hat alkalmas bérlet előre egyeztetett időpontjaiból három alkalommal nem értesíti Szolgáltatót arról, hogy a szolgáltatást az egyeztetett időpontban nem tudja igénybe venni, a következő három alkalom is törlésre kerül, Szolgáltató ez esetben nem köteles visszafizetni a szolgáltatás díját Résztvevő részére.


Amennyiben a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Résztvevők számára nem hasznos egy adott Résztvevő jelenléte – annak viselkedése, megnyilvánulásai miatt – a szolgáltatáson, úgy lehetősége van őt távozásra kérni. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a szolgáltatási díj összegét.


Amennyiben a Résztvevő a szolgáltatáson, foglalkozáson nem jelenik meg, az alkalom számára megtartottnak minősül, a befizetett pénzösszeg nem használható fel másra, és nem jár vissza.


Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár a szolgáltatás egészével, akár egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, a szolgáltatás az ő hibájából nem kezdhető meg, vagy elmarad, akkor köteles az elmaradást pótolni és egy új időpontban megtartani az elmaradt eseményt.


Szolgáltató a szolgáltatási díj összegérő nyugtát vagy számlát állít ki.

Résztvevő (törvényes képviselője) elfogadja, hogy a szolgáltatási díj összegéről kiállított számlát kizárólag elektronikus úton kapja meg az általa megadott elektronikus levelezési címre. A Résztvevőnek gondoskodnia kell arról, hogy az elektronikus úton történő számla kézbesíthető legyen és a technikai beállítások (pl. tűzfalak) ezt ne akadályozzák. Elektronikus levelezési cím változása esetén a Résztvevő köteles a Szolgáltatót értesíteni. 


Teljesítési idő, a szolgáltatás igénybevétele:


A teljesítés időpontja a szolgáltatás, foglalkozás megtartásának időpontja. 


Résztvevő (törvényes képviselője) tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, a Résztvevő érdekeit szem előtt tartva nyújtja. Résztvevő (törvényes képviselője) tudomásul veszi, hogy a szerződés szerinti szolgáltatás szakszerű biztosítása több alkalmas találkozást, időben elhúzódó kezelést tehet szükségessé, ám a Szolgáltató nem vállalja a tőle elvárható gondosságon túli egyéb eredmény elérését. 


A Résztvevő (illetve törvényes képviselője) a saját (gyermeke) testi-lelki állapotáért a tőle elvárható módon felelősséggel tartozik, ezért a Szolgáltatót semmiféle helytállási kötelezettség nem terheli a Résztvevő olyan cselekményének következményéért, amely a szerződés tárgyát képező szolgáltatás sikerét veszélyeztetheti. Az ilyen magatartásokból eredő károkért, a szolgáltatás sikertelenségéért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.


A Résztvevő (és törvényes képviselője) a szolgáltatás igénybevételekor tiszteletben tartja a Szolgáltatóra vonatkozó jogszabályokat és a Szolgáltató működési rendjét.

A Résztvevő köteles a részére nyújtott szolgáltatást személyesen végző Szolgáltatóval együttműködni és tiszteletben tartani a Szolgáltató jogait.


A Résztvevő és törvényes képviselője köteles megadni minden információt a Szolgáltató számára a Résztvevő egészségügyi állapotával kapcsolatban, köteles átadni az állapotát bemutató egészségügyi dokumentumokat, leleteket stb., amennyiben ilyen rendelkezésére áll.

Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Résztvevő, vagy törvényes képviselője által elhallgatott, vagy nem megfelelően átadott információk miatti problémákért.


Szolgáltató nem ad szakmai tanácsot telefonon, vagy elektronikus levélben, hiszen ilyen esetekben nem áll rendelkezésére minden lényeges információ a megalapozott szaktanács kialakítására.


A Szolgáltató által a Résztvevő részére átadott írásos dokumentumokon a Résztvevő korlátozott felhasználási jogot szerez: a Résztvevő az írott dokumentumokat kizárólag saját (gyermeke) céljára jogosult használni. 

Résztvevő és törvényes képviselője tudomásul veszi azt is, hogy a szolgáltatás, foglalkozás során, vagy azt követően a Szolgáltató által átadott dokumentumokat, információkat, nem jogosult harmadik személyek számára átadni, továbbítani, sokszorosítani és forgalomba hozni. A hivatkozott dokumentumok Szolgáltató (vagy partnere) kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, bármilyen felhasználás kizárólag a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges.


Szolgáltató nem köt szerződést kiskorúakkal. Résztvevő a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a szerződés megkötésekor 18. életévét betöltötte. 18 éven aluli Résztvevő esetén a szerződést a törvényes képviselő jogosult megkötni a gyermek helyett és nevében.


Résztvevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatáson tilos az elhangzottakat hang- vagy kép rögzítésére alkalmas eszközzel – a Szolgáltató előzetes hozzájárulása nélkül – rögzíteni. A Résztvevők kizárólag a Szolgáltató és az esetleges többi Résztvevő előzetes hozzájárulásával jogosultak felvételeket készíteni a szolgáltatás során.


A megvásárolt 6 alkalmas bérlet érvényességi ideje, az első foglalkozás időpontjától számított 2 hónap. A megvásárolt bérlet kártya formájában átadásra kerül a Résztvevő (törvényes képviselő) számára. Amennyiben az igénybe vett alkalmak vonatkozásában a Szolgáltató nyilvántartása és a Résztvevőnél található bérleten történő jelölés között eltérés mutatkozik, a Szolgáltató nyilvántartását kell irányadónak tekinteni.


A foglalkozásokon kizárólag egészséges gyermek vehet részt.


Betegség, vagy bármilyen egyéb egészségügyi probléma esetén Résztvevő (törvényes képviselő) köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót. Ilyen esetben a megvásárolt bérlet érvényességi ideje meghosszabbítható.


A foglalkozások 45 perc időtartamúak. Amennyiben a Résztvevő az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, elkésik a foglalkozásról, a késés időtartama a foglalkozás időtartamából levonásra kerül. A foglalkozás (fejlesztés) minimális időtartama 20 perc, amennyiben a Résztvevő a foglalkozásról több, mint 25 percet késik, az alkalom számára nem tartható meg. Ez esetben Szolgáltató jogosult a szolgáltatási díjra, mintha a szolgáltatást teljesítette volna.


A Résztvevő törvényes képviselője (18 éven aluli gyermek esetén) a foglalkozás végén köteles a foglalkozás helyszínén tartózkodni. Amennyiben a törvényes képviselő több, mint 10 percet késik, – és így a gyermek felügyeletéről ez idő alatt a Szolgáltatónak kell gondoskodni – köteles egy újabb foglalkozásra vonatkozó díjat megfizetni Szolgáltató részére.


Résztvevő és törvényes képviselője tudomásul veszi, hogy a foglalkozás során, vagy azt követően nincs lehetőség a Szolgáltatóval való egyéni konzultációra. Egyéni konzultációra előzetes időpontegyeztetést követően van mód.


Szolgáltató – a szolgáltatás helyszínén – Résztvevő gépjárműve részére parkolóhelyet nem tud biztosítani, a parkolásról Résztvevő köteles gondoskodni és az azzal kapcsolatosan esetlegesen felmerülő költségek is őt terhelik.


Amennyiben Résztvevő (vagy a törvényes képviselő, illetve azok hozzátartozója, vagy egyéb velük érkező személy) a szolgáltatás helyszínén található berendezési tárgyakban, eszközökben, az épület állagában bármilyen módon kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Az ilyen esetek miatt Szolgáltató felelősséget nem vállal.


A szolgáltatást igénybe vevő személy köteles a foglalkozás helyszínére (terembe) cipő és kabát nélkül, zokniban belépni, valamint a foglalkozás előtt kezét fertőtleníteni.


A foglalkozásnak helyet biztosító épületben kizárólag az arra kijelölt helyen engedélyezett a dohányzás. Ennek megsértése miatt Szolgáltató felelősséget nem vállal.


A jelen pontban foglalt kötelezettségek megszegése esetén a Résztvevő köteles a Szolgáltató ebből eredő kára, valamint a felmerült, indokolt és igazolt költségei megfizetésére.


Adatkezelési Tájékoztatás:


A Szolgáltató kizárólag a hatályos jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, az adatkezelési és adatvédelmi rendelkezések előírásait szigorúan betartva végzi a személyes adatok kezelését, figyelembe véve a jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság, a célhoz kötöttség, adattakarékosság, pontosság, korlátozott tárolhatóság alapelveit.

A Szolgáltató megtesz minden olyan technikai és szervezési intézkedést, hogy a Résztvevők személyes adatait biztonságos, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendelete által előírt módon kezelje.

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató szintén a Szolgáltató weboldalán és székhelyén érhető el.


A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés:


Amennyiben a Résztvevő a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban nem elégedett, és panasszal szeretne élni a Szolgáltató felé, azt szóban és írásban: postai úton (Resch-Magyarósi Eszter egyéni vállalkozó 9142 Rábapatona, Zrínyi utca 5.), vagy elektronikus levél formájában () teheti meg. 


A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál. A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a Résztvevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Résztvevőnek átadni. 


Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Résztvevőnek legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. 


Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.


A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:


a Résztvevő neve, lakcíme,

a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

a Résztvevő panaszának részletes leírása, a Résztvevő által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

a Szolgáltató nyilatkozata a Résztvevő panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a Résztvevő aláírása,

a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.


A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.


A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Résztvevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely Hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes Hatóság, illetve a Résztvevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a Békéltető Testületi eljárást.


Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem:


A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Résztvevőket (amennyiben a Résztvevő Fogyasztónak minősül), hogy amennyiben a Résztvevő nem ért egyet a Szolgáltató válaszával, melyet panaszára adott, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:


Békéltető Testületi eljárás kezdeményezéséhez a Résztvevő lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat a Résztvevő.


A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület:


Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

E-mail:  

Honlap:  


Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:


Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Levelezési cím: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszám: +36-72/507-154

Mobil: +36-20/283-3422

Fax: 06-72-507-152

E-mail:  

Honlap:  


Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.

Telefonszám: (+36) 76 501 525; (+36) 76 501 532

Mobil: (+36) 70 938 4765

Fax: 06-76-501-538

E-mail:  

Honlap:  


Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail:  

Honlap:  


Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091

E-mail: 

Honlap:  


Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Telefonszám: +36 (1) 488 21 31

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: 

Honlap:   


Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

E-mail:  

Honlap:  


Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail:  

Honlap:  


Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

E-mail:  

Honlap:  


Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710; 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail:  

Honlap:  


Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint 1. kapucsengő: 6

Postacím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: +36 36 416-660/105 mellék

Mobil: (30) 967-4336

E-mail:  

Honlap:  


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304. szoba

Telefonszám: 06-20-373-2570

E-mail:  

Honlap:  


Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-010; 06-34-513-012

Fax: 06-34-316-259

Email:  

Honlap:  


Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz. 1.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail:  

Honlap:  


Pest Megyei Békéltető Testület

Cím és levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Telefon/Fax: 06-1-792-7881

E-mail cím: 

Honlap:  


Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefonszám: 06-82-501-026; 06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

E-mail:  

Honlap:  


Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-420-180

Fax: 06-42-420-180

E-mail:  

Honlap:  


Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefon: 06-74-411-661

Mobil: 06-30-664-2130

Fax: 06-74-411-456

E-mail: ,  

Honlap:  


Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Ügyfélfogadás címe: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.

Telefonszám: 06-94-312-356; 06-94-506-645

E-mail:  

Honlap:   


Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116.

Levelezési cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefonszám: 06-88-814-121; +36-88-814-111

E-mail:  

Honlap:  


Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail:  

Honlap:   


A Békéltető Testület olyan független testület, mely a megyei kereskedelmi és iparkamarák, illetve a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működik. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a Résztvevő és a Szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.


A Békéltető Testülethez fordulás feltétele, hogy a Résztvevő megkísérelje a vitát közvetlenül a Szolgáltatóval rendezni. A Békéltető Testület eljárása ingyenes, a Résztvevőnek csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a Testület a Résztvevő hátrányára dönt.


A Békéltető Testület eljárása a Résztvevő kérelmére indul. A kérelmet a Békéltető Testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.


A kérelemnek tartalmaznia kell:


a Résztvevő nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

a Szolgáltató nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

az illetékes Békéltető Testület helyett kérelmezett Testület megjelölését,

a Résztvevő álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

a Résztvevő nyilatkozatát arról, hogy a Résztvevő a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,

a Résztvevő nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más Békéltető Testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

a Testület döntésére irányuló indítványt,

a Résztvevő aláírását.


A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Résztvevő bizonyítékként hivatkozik, így különösen a Szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Résztvevő rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a Résztvevő meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.


Amennyiben a Résztvevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a Hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelemről szóló törvény 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: 


A Résztvevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.


Online vitarendezés:


Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahol a Résztvevők (amennyiben Fogyasztóként járnak el) regisztrálhatnak és lehetőségük nyílik arra, hogy online szolgáltatáshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék, egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Ha a Résztvevő panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon lehetőség van kiválasztani a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. 


Az online vitarendezési platform elérhetősége:

ODR link:  


Vegyes és záró rendelkezések:


Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az Általános Szerződési Feltételek többi rendelkezésének érvényességét. 


Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.


Vonatkozó jogszabályok:


A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:


1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.


Jelen Általános Szerződési Feltételek 2022.09.01. napján lépnek hatályba, az ezt követően létrejött szerződések tekintetében alkalmazandók.


  



























































































































































































































































































































































































































Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el